Odpowiedzi

2010-02-01T19:27:20+01:00
No to moze naucz sie rozrózniać bryły
np to jest graniastosłóp,sześcian,prostopadłościan itp.


naucz sie obliczać objętość
pole powieszchni.
1 5 1
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-01T19:27:42+01:00
Heh.
*wzor ogólny na objętość i pole powierzchni
*wzory na pola figur plaskich(trojkąt, trojkat równoboczny, prostokąt,kwadrat, szesciokąt etc)
*umiejętność zastosowania : twierdzenia pitagorasa, zalezności trójkątach o :
a) kątach : 90,60,30 stopni
b) o katach: 45,45,90 stopni.

No i wsio . umiesz to to zaliczysz. Powodzenia!:)
1 5 1
2010-02-01T19:27:51+01:00
Powinienes wiedziec co to graniastosłup prosty i prawidłowy
powienieneś tez poćwiczyc zadania ;] ja przynajmniej zawsze tak robie po prostu próbujesz robic te zadania które robiliście na lekcji i potem sprawdzasz jakie zrobiłeś błędy ;]

;D powodzenia
1 5 1