Odpowiedzi

2010-02-01T19:25:02+01:00
Nazwa ta pochodzi od jej specyficznego ubarwienia , ma ona plamy jak nazwa wskazuje ;)
5 3 5
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-01T19:28:32+01:00
Salamandra plamista nazywa się tak, ponieważ ma żółte plamy, które są bardzo widoczne na czarnej skórze salamandry.
9 4 9
2010-02-01T19:28:57+01:00
Salamandra plamista ma na swoim ciele jaskrawe , ostrzegawczy ubarwienie , którym odstrasza wrogów. Jest bardzo łatwa do odróznienie dzieki swoim plamon znajdującym sie na całym ciele. JEst to jej znak rozpoznawczy.
12 3 12