Z.1 dlugosci bokow rownolegloboku sa rowne 16 i 20 cm . wysokosc opuszczona na krotszy bok ma 5cm jaka dlugosc ma wysokosc opuszczona na dluzszy bok ? daje duzo pkt .(nie wiem dlaczego ) prosze o rozwiazanie z obliczeniami (zglaszam spam )

2

Odpowiedzi

2010-02-01T19:40:12+01:00
Pole równoległoboku: a*h1 lub b*h2
a ,b= bokii
h =wysokosc
a=16cm
b=20cm
h1=5cm
h2=?
P=a*h1=16cm*5cm=80cm kwadratowych
P=b*h2=20cm*h2=80cm kwadratowych
h2=p:b=80cmkwadratowych:20cm=4cm

Odp:Wysokość opuszczona na dłuższy błąd ma 4 cm.
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-01T19:54:41+01:00
A= 16cm
b= 20cm
h1= 5cm
h2= nie wadomo czyli ?
P= a*h1=16cm*5cm= 80cm²
P= b*h2= 20cm*h2= 80cm²
h2=p:b= 80cm²:20cm=4cm

4cm chyba powinno wyjść. Nie wiem,. czy dobrze.;/

1 5 1