Odpowiedzi

2010-02-01T19:29:20+01:00
Jaginka była dobrą dziewczyną...bardzo odwazna troszczyła sie o innych nie tylko o siebie.moim zdaniem ciekawsza jest jagienka. jest ona piękna i bardzo mila dziewczyna nie boi sie wyzwan.
chętniej zaprzyjazniła bym sie z jagienka bo wiem ze na jej pomoc zawsze mogłabym liczyc
2010-02-01T19:31:10+01:00
Jagiełka była osobą spokojna i wrażliwa oceniam ta postać na pozytywną bardzo bym chciała ja poznać i się z nią zaprzyjaźnić :)
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-01T19:36:59+01:00
1.Chyba Jagienki!
Jagienka była osobą bardzo inteligentną i pobożną. Potrafiła polować, jeździć konno itp. Według mnie Jagienka jest osobą pozytywną. Była wszechstronna i utalentowana. Wiele dziewcząt zazdrościło jej urody.
2.W porównaniu z Danusią,
Według mnie ciekawszą osobą jest Jagienka, ponieważ jest zaradną i inteligentną osobą. Potrafi sobie poradzić w wielu sytuacjach.
3.Z pewnością wybrał bym Jagienkę ponieważ jest osoba, z którą miał bym o czym porozmawiać oraz wymienić poglądy.