Odpowiedzi

2010-02-01T19:29:25+01:00
Moim zdaniem tymi określeniami mofą być odwaga,męstwo,szczerośc, świadome sprzeciwianie sie złu,walka o wlasne państwo i jego honor
jakos tak chyba
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-01T21:42:37+01:00
Do określeń które charakteryzują postawę patriotyczną możemy zaliczyć: godność, szczerość, świadomość, odwaga, lojalność, przywiązanie,umiłowanie, honor, poświęcenie, oddanie, waleczność,bohaterstwo, męstwo, heroizm,bezinteresowność, nieuleganie, trwanie.