Na czym polega zawarty we fraszkach dowcip??
1 Złe wróżby
Źle wróżysz mi ,jaśminie,
Bo wróżysz mi : Jaś minie.

2. Pomówienia
To są niecne domniemania ,
Że przychodzi do mnie Mania.

3. Samopoczucie
Każda ważka
Czuje się ważka.

4.Dobra żona
Żona mi nie odpowiada,
Bo mi nie odpowiada.

2

Odpowiedzi

2010-02-01T19:31:28+01:00
Jest to rodzaj komizmu słownego osiągnięty poprzez dwuznaczność tak samo brzmiących zwrotów które jednak mają odmienne znaczenia.
124 4 124
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-01T19:32:55+01:00
1) Wrozba z jasminu pokazala jej ze nie spotka czlowieka o imieniu Jan.
2)Mowi o tym ze ludzie plotkuja na temat spotkan jego i Mani.
3)Kazda wazka czuje sie sie wazka-czyli zdrowa i silna.
4)skarzy sie na zone ktora nie udziela mu odpowiedzi na pytania.
53 2 53