Odpowiedzi

  • Użytkownik Zadane
2010-02-01T19:33:17+01:00
Słowik Leksykon przyrody, Vladimir Bejcek Leksykon
gniazdowniki muszą po wykluciu wychowywać sie przez jakiś czas w gnieździe, nie są zdolne same chodzić, zagniazdowniki po wykluciu wychowują się poza gniazdem, są zdolne się poruszać za rodzicami.
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-01T19:42:34+01:00
1.Albatros, gęś gęgawa, sokół wędrowny, kaczka, żuraw, wilga, jerzyk.
2.Pisklęta zagniazdowniki to pisklęta, które po wykluciu się są zdolne do samodzielnego życia. Nie przebywają już zatem w swoim gnieździe. Samodzielnie zdobywaja pokarm, np. kaczka, gęś, łabędź,, kurowate. Pisklęta te te nie korzystają z pomocy swoich rodziców
Pisklęta gniazdowniki to pisklęta które po wykluciu się wymagają opieki rodziców. Są niedołężne. Nie zdolne do samodzielnego życia. Nie potrafią samodzielnie zdobywać pożywienia. Po urodzeniu się są zazwyczaj ślepe i nagie. Przez długi czas przebywają w swoim gnieździe z rodzicami.