Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-01T19:40:58+01:00
Film pt. "Lista Schindlera" został nakręcony w 1993 roku przez Stevena Spielberga na podstawie powieści Thomasa Keneally`ego. Powstał on w USA. Jest to dramat wojenny. Otrzymał dwanaście nominacji do Oscara a siedem z nich zdobył.
Opowiada on o tragicznych losach Żydów w Polsce pod okupacją hitlerowską. Głównym bohaterem jest niemiecki przedsiębiorca Oskar Schindler. Hitlerowcy zamykali Żydów w getcie a później przewozili ich do obozu pracy w Płaszowie, a także do obozów koncentracyjnych.
To piękna historia człowieka, który by ratować ludzi poświęcił praktycznie wszytko.
Uważam, że warto obejrzeć ten film, bo jest wzruszający i jednocześnie czasami zabawny.
2 2 2
2010-02-01T19:42:57+01:00
W ostatnim czasie oglądałam film pt. "Medium" Film mówi o kobiecie,która zna przeszłość i wie co gdzie się znajduje. Film jest ciekawy i naprawdę warto go obejrzeć. Ma wiele ciekawych przygód,każda jest inna. Film w niektórych momentach może być przerażający,ale raczej nie ma w nim takich scen. Bardzo polecam do obejrzenia.

Pozdrawiam:)
1 5 1