Odpowiedzi

2010-02-01T19:29:37+01:00
Animacje najlepiej robic na powerpoint nikt ci w tym zadaniu nie pomoze bo tego nie da sie zrobic
2010-02-01T19:34:36+01:00
Jaka to ma być animacja?
Jeżeli chodzi o animacje GIF to polecam GIFAT.
W Google.pl znajdziesz na pewno dodam że jest to część edytora zajączek, jest pełno instrukcji po internecie jak wykonać w tym programie prostą instalację.
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-01T20:31:25+01:00
Całkiem ciekawe animacje możesz tworzyć w programie Pivot.
Masz linka http://www.tylkoprogramy.pl/pivot.php
Obsługa jest bardzo prosta, lecz gdybys miał problemy ogladnij sobie filmik na spryciarzach.
http://www.spryciarze.pl/zobacz/jak-obslugiwac-pivota
http://www.spryciarze.pl/zobacz/jak-zrobic-animacje-w-programie-pivot-1
http://www.spryciarze.pl/zobacz/jak-wykonac-animacje-w-pivocie
Masz tu 3 podobne filmiki
Jeśli chcesz tworzyć animacje poklatkowe w formacie gif. http://www.instalki.pl/programy/download/edycja_grafiki/UnFREEz.php.
JEst to najprostszy program jaki moglby być wystarczy że zrobisz obrazki(klatki) w paincie zapiszesz w formacie .gif przeciągniesz do Unfreeza wybierzesz predkosc wyswietlania
i przycisniesz "Make Animated Gif".
Sam od tego zaczynałem :P
1 5 1