Spośród podanych czasowników wymień czasowniki dokonane i czasowniki niedokonane.

Oto te czasowniki:
zauważyli, uważali, pracuje, przepracuje, zje, je, wyśpi się, sypia, żyje, przeżyje, leczyli, uleczyli, stosowali, zastosowali.

2

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-01T19:30:05+01:00
Dokonane: zauważyli, przepracuje, zje, wyśpi się, przeżyje, uleczyli, zastosowali
reszta niedokonane
1 5 1
2010-02-01T19:34:47+01:00
Dokonane:
zauważyli, uleczyli, zastosowali, przepracuje, zje, wyśpi się, przeżyje,
nidokonane:
uważali, pracuje, je, sypia, żyje, leczyli,
1 5 1