Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-01T19:32:11+01:00
Chciałem przeprosić wszystkich Nauczycieli za moje nieodpowiedzialne zachowanie podczas zawodów. Moje zachowanie nie znajduje żadnego usprawiedliwienia, było niesportowe i nieodpowiednie. W tym, co zrobiłem, wykazałem brak szacunku dla Nauczycieli, rówieśników i innych Sportowców. Jest mi bardzo wstyd. Obiecuję, że to już nigdy się nie powtórzy.
6 4 6
2010-02-01T19:34:30+01:00
Przede wszystkim bardzo żałuję tego co zrobiłam. Wiem, że było to niedopuszczalne zachowanie. Nie zrobię już tak nigdy więcej, przysięgam. Przykro jest mi z tego powodu bo przecież gdyby coś mi się stało to Wy-nauczyciele bylibyście za to odpowiedzialni. Wiem, że to nieodpowiedzialne zachowanie, okazałam Wam brak szacunku. Przez moją głupotę mielibyście tyle problemów. Postaram się to jakoś naprawić. Jeszcze raz najmocniej Was wszystkich za to przepraszam.
3 1 3
2010-02-01T19:39:35+01:00
Szanowne Grono Pedagogiczne

Chciałbym bardzo przeprosić za moje zachowanie spowodowane nie tyle głupotą co nie wiedzą na temat konsekwencji za dany czyn. Chciałbym odrobić mój błąd jak najszybciej i jak najlepiej mogę. W przyszłości chciałbym dawać dobry przykład moim kolegom i nie wystawiać mojej szkoły na wstyd.
Bardzo przepraszam i obiecuję poprawę.

Z poważaniem;
8 3 8