Odpowiedzi

2010-02-01T19:37:10+01:00
Najważniejszym wydarzeniem według mnie była walka pięciu armii,którą wygrały krasnale,ale w walce zginął ich dowódca.
Oczywiście krasnoludy odzyskali złoto swych przodków.

;)
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-01T19:37:18+01:00
1. Udanie się kompanii do Smoczej Góry
2. wejście hobbista do groty Smauga
a). Zdobycie pucharu
b). Rozmowa ze smokiem
c). Wejście do groty krasnoludów
d). Odnalezienie arcyklejnotu
e). Zniszczenie Miasta na Jeziorze przez smoka
3. Wyprawa do ludzi i elfów
a). ofiarowanie klejnotu ludziom
b). ponowne spotkanie i rozmowa z magiem
c). nadejście gobelinów i wilków
d). pojednanie ludzi elfów krasnoludówi hobbita
4. Bitwa pięciu armii
a). podział łupów
b). wyruszenie w drogę powrotną
5. Powrót do domu
a). uznanie Bilba za martwego i zlicytowanie jego majątku
b). wyjaśnianie niejasności
c). utrzymywanie dobrych stosunków hobbita z ludźmi, elfami, krasnoludami

Najważniejsze wydarzenia to punkty, a te mniej ważne to podpunkty np. a), b)

Mam nadzieję że trochę pomogłam, pozdrowienia;p


2010-02-01T19:43:11+01:00
1 znalezienie wejścia do góry
2 Bilbo w jamie smoka
3 zabranie pucharu z jamy smoka
4 rozzłoszczony smok
5 znalezienie przez Bilba Arcyklejnotu
6 zniknięcie smoka z jamy
7 atak smoka na Miasto nad Jeziorem
8 zebranie pod Smoczą Górą
9 sprzeciw Thorina na podział skarbów
10 Bilbo w obozie wroga
11 Bitwa Pięciu Armii
12 powrót Bilba do domu