Odpowiedzi

2010-02-01T19:40:49+01:00
Argumety za:
Zwierzętom żyłoby się lepiej bez ludzi, gdyż my tylko zanieczyszczamy ich środowiska, zamykamy w klatkach i co najgorsze robimy z nich futra.
Zwierzęta stanowią dla nas pokarm przez co zwierząt ubywa.
Człowiek bez natury nie przeżyje. Brak czystego tlenu doprowadzi do zgonu.

Argumenty przeciw:
Człowiekowi natura jest bardzo potrzebna, a sam nią niszczy. Zwierzęta nie powinny decydować za ludzi jeśli ich rozum jest mniejszy od naszego.
1 5 1
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-01T19:41:43+01:00
- ludzie wycinają lasy, które są domem dla zwierząt. Jednocześnie zabijają własna planetę bo dzięki drzewom mają tlen
- ludzie znęcają sie nad zwierzętami ( bezdomne psy, katowane konie jadące na rzeź itp)
-Ekolodzy pomagaja zwierzętom dając im domy i schronienia. Ratują je czasem od śmierci ( matka zwierzęcia umrze przy porodzie a człowiek zajmie sie maleństwem)
- kłusownictwo ( mówi chyba samo przez sie )
- ludzie uniezalezniają się od przyrody. wynajdują wynalazki, które zastąpia w końcu przyrodę ( np. będa wytwarzać tlen)
- ludzie poprostru lubia patrzeć na ładne kwiaty
1 3 1