Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-01T19:40:25+01:00
W Afryce
W Czadzie
W Ndżamenie

:)
2010-02-01T19:42:14+01:00
Leży w środkowej Afryce: Republika Środkowoafrykańska:stolica Bangui (Bangi).

Liczę na najlepsze:)
2010-02-01T22:14:06+01:00
Rzeka Szari znajduje się w Afryce i ma swoje źródło w Republice Środkowoafrykańskiej (stolica Bangi), przepływa przez terytorium Czadu (stolica Ndżamena) i wpływa do jeziora Czad.