Odpowiedzi

2010-02-01T19:48:48+01:00
Zmierzch - Stefani Meyer
Harry Potter - J. K. Rowling
Szatan z siódmej klasy - Kornel Makuszyński
Tajemnica zielonej pieczęci - Hanna Orzogowska
W pustyni i w puszczy - Henryk Sienkiewicz
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-01T20:03:18+01:00
W pustyni i w puszczy - Henryk Sienkiewicz
Romeo i Julia - Wiliam Shakespeare
Syzyfowe prace - Stefan Żeromski
Kamienie na szaniec - Aleksander Kamiński
Ogniem i mieczem - Henryk Sienkiewicz