Odpowiedzi

2010-02-01T19:42:45+01:00
Jazda na łyżwach może to byc jazda figurowa
18 3 18
2010-02-01T19:43:50+01:00
Moją ulubioną dyscypliną sportową jest łyżwiarstwo figurowe.
Lubie tą dyscypline dlatego że mogą ją upraiwać zarwno kobiety jak i mezczyźni.Sama potrafie świetnie jeździć na łyżwach.
Mam wiele koleżanek i kolegów z którymi razem jeździmy w soboty i niedziele.TO super sport.!
24 3 24
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-01T19:46:13+01:00
Wybrałam łyżwiarstwo, gdyż wydaje mi się on wspaniałym i pełnym wdzięku sportem, którego nie może nauczyć się każdy.
Łyżwiarstwo jest bardzo trudne do opanowania. Wiele kontuzji oraz skaleczeń przez twardy lód. Niektórzy biorą udział w tego typu dyscyplinach jak łyżwiarstwo figurowe. Patrząc na ich trudne skoki i upadki po których szybko wstają i dalej jeżdżą jestem zachwycona.
Uważam, że ten sport jest wspaniały i sama chciałabym potrafić tak jeździć.
27 4 27