Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-01T19:48:17+01:00
Życie to istnienie, a naszym sercu wgłębienie.
życie to czas, by móc poznać wszystkich was.
2010-02-01T19:49:39+01:00
Życie to nieustanne jego mycie.

W sensie, że zawsze musimy coś w nim zmieniać.
2010-02-01T19:50:10+01:00
Zycie to nie walka lecz nieustanna bajka

życie to są mity od pokoleń wróżbity
Zycie to jest pas którym idziemy cały czas .
Zycie jest the best jak kazdy pies