Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-01T19:51:19+01:00
Haszysz,
kaliber,
makata,
alkowa,
hazard,
szyfr,
arsenał,
algorytm,
algebra,
talizman
safari,
taryfa
bakalie
lutnia
szeryf
alkohol,
alkaliczny,
chemia
cukier
mohorycz
gitara
syrop
9 4 9
2010-02-01T19:54:08+01:00
Alkohol,alkaliczny,chemia,algebra,bakalie,arsenał,makata,cukier,
mohorycz,gitara,syrop,safari,taryfa,haszysz,kaliber,makata,alkowa,hazard,szyfr,arsenał,algorytm,algebra,



=)
5 2 5