Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-01T19:51:02+01:00
Zima ,zima biała ale kochana
Jedna taka zima gdy
przy kominku rodzina zasiada.
Kocham zimę, i bałwana
co spogląda na mnie przez okno.
Jedyna taka zima gdy
jest biało !
Kocham zimę bo wiem że ona kocha mnie .
4 4 4
2010-02-01T19:51:10+01:00
Zima do nas przyszła zła,
chuchca tutaj, chucha tam!
Śnieg się sypie po ulicach,
i nasypał nam na dach ...

Bałwan stoi już na drodze,
chociaz stoi na jednej nodze !
Kiedy śnieżek tak nam sypie,
Wszyscy się cieszą !
5 4 5
2010-02-01T19:51:37+01:00
ZIMA

Zima biała królowa
mnóstwo skarbów w sobie chowa.

Biały śnieg jak puch puszysty
z niego będzie bałwan śliczny.

Sople lodu na gałęziach
by przyroda była piękna.

No i wreszcie mróz siarczysty
co maluje na szybach
kwiat srebrzysty.

Masz pełno wiersz w neccie.. ;DD
7 3 7