Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-01T19:57:20+01:00
0,000255km=0,255m=25,5cm
0,235kg = 23,5dag = 235g
0,0132kg = 1,32dag = 13,2g
0,1352 t = 135,2kg = 13520dag
0,0035 t = 3,5 kg = 350dag
0,01355 t = 13,55 kg = 1355dag
0,0003 m = 0,03 cm = 0,3mm
0,073 m = 7,3cm = 73 mm
0,0021 m=0,21cm= 2,1mm
0,00155 m= 0,155 cm=1,15mm
3 2 3
2010-02-01T20:06:32+01:00
0,000255km=0,255m=25,5cm
0,235kg=23,5dag=235g
0,0132kg=1,32dag=13,2g
0,1352t=135,2kg=13520dag
0,0035t=3,5kg=350dag
0,01355t=13,55kg=1355dag
0,0003m=0,03cm=0,3mm
0,073m=7,3cm=73mm
0,0021m=0,21cm=2,1mm
0,00115m=0,115cm=1,15mm
Musi byc dobrze pozdrawiam:)
1 2 1