Odpowiedzi

2010-02-01T19:52:22+01:00
Ja jestem z gimnazjum mi wezme to tylko na rozum .

1. Ponieważ po mieście trzeba ruszac sie z ograniczona predkoscia, nie jeździ się szybko, a jak sie jeździ szybko to traci sie wiecej paliwa, wiec gdy sie jeździ po miescie to trzeba uwazac na wszystkie przeszkody. za miastem nie ma policji i innych slużb.


2.Tak.
3 3 3
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-01T19:57:05+01:00
1. spalanie paliwa w duzym skrocie powoduje ruch. w czasie jazdy na autostradzie czy poza miastem jedynymi oporami sa opory powietrza i toczenia. w meiscie natomiast energia czy tez praca idzie w gwizdek na skutek hamowania czyli zostaje zamieniona na energie cieplna tarcz hamulcowych, klockow itp, czego nie mamy poza miastem, gdyz nie uzywamy hamulca. to tak w duzym skrocie.

2. aby cialo posiadalo energie kinetyczna musi miec mase i predkosc. te same wielkosci sa potrzebne do energii kinetycznej jak i do pedu. czyli jesli cialo posiada ped to posiada energie kinetyczna.
3 4 3