POMOCY ŁATWE ZADANIA ALE DO ROZWIAZANIA!

0,8 dag = g
2,9 dag = g
10,5 dag = g

0,45 = dag
0,5 = dag
2,1 = dag

0,375 t = kg
0,13 t = kg
0,8 t = kg


na obrazku sa zwierzeta takie jak;
tygrys, slon, motyl, mysz, labedz, ptak. i sa podane ciezary;
4kg
0,25 kg
3 t
0,2 t
1,5 dag
0,03 g
trzeba wpisac odp. wage do zwierzat.


3.

7 km 300 m = km
.... m .... cm = 6,7 m
8 kg 20g = kg
...... t .... kg = 6,7 t
6 kg 5 dag = kg
.... kg ... g = 2,05 kg
6 dag 8 g = dag
...... m .... dm = 7,6 m
6 km 80 m = km


punkty 30 ;)

3

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-01T19:56:04+01:00
0,8 dag = 0,08 g
2,9 dag = 29 g
10,5 dag = 105 g

0,45 g = 0,045 dag
0,5 g= 0,05 dag
2,1 g= 0,21 dag

0,375 t = 375 kg
0,13 t = 130 kg
0,8 t = 800 kg


na obrazku sa zwierzeta takie jak;
tygrys, slon, motyl, mysz, labedz, ptak. i sa podane ciezary;

4kg = łabędź
0,25 kg = ptak
3 t = słoń
0,2 t = tygrys
1,5 = dag mysz
0,03 g = motyl
trzeba wpisac odp. wage do zwierzat.


3.

7 km 300 m = 7,3 km
6 m 700 cm = 6,7 m
8 kg 20g = 8,2 kg
6 t 700 kg = 6,7 t
6 kg 5 dag = 6,5 kg
2 kg 500 g = 2,05 kg
6 dag 8 g = 6,8 dag
7 m 6 dm = 7,6 m
6 km 80 m = 6,08 km
2010-02-01T19:58:38+01:00
0,8 dag =8 g
2,9 dag = 29g
10,5 dag = 10,5g

0,45kg=45 dag
0,5 kg= 50dag
2,1 kg= 210dag

0,375 t =375 kg
0,13 t =130 kg
0,8 t = 800 kg

słon 3 t
tygrys 0.2 t
labadz 4 kg
ptak 0,25 kg
mysz 1,5 dag
motyl 0,03 g


7 km 300 m =7,3 km
6 m 70 cm = 6,7 m
8 kg 20g = kg
6 t 700 kg = 6,7 t
6 kg 5 dag =6,5 kg
2 kg 50 g = 2,05 kg
6 dag 8 g = 6,08 dag
7 m 6 dm = 7,6 m
6 km 80 m =6,080 km
2010-02-01T20:04:29+01:00
1
0,8dag=8g
2.9dag=29g
10,5dag=105g
W drugim nie dałeś/łaś jednostek
2
0,375 t = 375kg
0,13 t =130 kg
0,8 t =800 kg
tygrys,-0.2t
słoń,- 3t
motyl,- 0.03g
mysz,-1,5dag
łabędź, -4kg
ptak- 0.25
3
7km300m=7,3km
6m70cm=6,7m
8kg20g=8.020kg
6t700kg=6,7t
6kg5dag=6.005kg
2kg50g=2,05kg
6dag8g=6,8dag
7m6dm=7,6
6km80m=6,080km