Odpowiedzi

2010-02-01T19:53:49+01:00
2,5h/2,5=h
30/2,5=12
Odp.:W ciągu godziny zebrali 12 bursztynów.
2010-02-01T19:57:35+01:00
Jeśli 2,5 godz = 30 bursztynów
to 1 godz = 1*30:2,5 = 12 bursztynów

To z proporcji

W 1 godz. zebrali 12 bursztynów
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-01T19:57:39+01:00
2h 30 min = 150 min - 30 bursztynów
75min = 15 bursztynów
15min = 3 bursztyny
60 min:15min=4
3<bursztyny>*4=12
odp.: W ciągu godziny chłopcy zebrali 12 bursztynów.