Odpowiedzi

2010-02-01T20:35:01+01:00
5.
Długo marzył Grześ Ponury, by wyjechać zimą w góry.
Po wejścu pani do klasy, umilkły wszelkie hałasy.
Agnieszka była chora po zjedzeniu muchomora.
Po powrocie do szkoły, nie był juz taki wesoły.
6.
W 1550 roku we Włoszech zrobiono pierwsze okulary. Były to okulary dla krótkowidzów. Stały się one oznaką zamożności. Wówczas stać było na nie tylko bogate osoby.

Od końca XIX wieku do roku 1923 powstawały filmy nieme. Zamiast dialogu pojawiały się w nich napisy. Muzyka towarzysząca tym filmom wykonywana byłana sali kinowej przez pianistę.

Liczę na naj;)
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-01T20:44:09+01:00
5.Długo marzył Grześ Ponury o wyjeździe zimą w góry.
Gdy pani weszła do klasy to umilkły wszelkie hałasy.
Agnieszka była chora z powodu zjedzenia muchomora.
Kiedy wrócił do szkoły to nie był już taki wesoły.

6.W 1550 roku we Włoszech zostały zrobione pierwsze okulary dla krótkowidzów.Stały się one oznak,ą zamożności .Wówczas stac było na nie tylko bogate osoby.

Od końca XIX wieku do roku 1923 powstawły filmy nieme.Zamiast dialogu pojawiały się napisy .Muzyka towarzysząca tym filmom wykonywana byla na sali kinowej przez pianistę.



PS:OSOBA WYŻEJ W ZADANIU 5 NAPISAŁA ZDANIA ZŁOŻONE(SĄ PRZECINKI).