Odpowiedzi

2010-02-01T19:53:50+01:00
5/8 to 2godz. 30 min. /:5
1/8 to 30 min. /x 8
8/8 to 4 godz.

ma 4 godziny wolnego czasu dziennie.
3 3 3
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-01T19:56:38+01:00
Robert korzysta z komputera przeciętnie 2.5 godziny dziennie. Obliczył, że to ⅝ jego wolnego czasu. Ile czasu wolnego dziennie ma Robert? Zapisz obliczenia


2, 5 = 5 / 8
5 / 8 : 5 = 1/8
2,5 : 5 = 0,5 = 1/8
1/8x 8 = 8 / 8
0,5x 8 = 4

Odpowiedz;Robert ma 4 godziny czasy wolnego
2 3 2