W Polsce produkuje się 284 km kwadratowe tkanin bawełnianych rocznie. Przypuśćmy, ze całą roczną produkcję wykonano w postaci jednej tkaniny o szerokości 140 cm. Ile razy można by taką tkaniną opasać Ziemię (Obwód równika wynosi około 40000 km)

2

Odpowiedzi

2010-02-01T19:58:55+01:00
284km*1000=284000m 284000m/1.4~~202857m 202857m/40000~5 a więc Ziemię można opasać tą tkaniną ok 5x
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-01T20:04:50+01:00
284km * 1000 = 284000m
284000m/1.4 ~ 202857m
202857m/40000 ~ 5
Ziemię można opasać tą tkaniną ok 5razy.
1 5 1