W każdym zestawie jest tylko jedna liczba pierwsza.Znajdź ją.

a)672, 673, 674, 675, 676
b)2000, 2001, 2002, 2003, 2004
c)2995, 2996, 2997, 2998, 2999

Odpowiadaj na wszystko labo na nic.No chyba, że jednego nie wiesz to podaruje.

Za niekompletne oraz głupie odpowiedzi jest kara.

Z góry dziękuję.

2

Odpowiedzi

2010-02-01T19:57:04+01:00
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-01T20:00:41+01:00
676
2001
2997
mają dwa dzielniki, są to liczby podzielne przez 1 i samą siebie ;), taka jest w sumie reguła liczb pierwszych :).
6 3 6