1.Wymień argumenty których używał Hitler aby przekonać Niemców do głosowania na jego partię w 1932 roku
2.Opisz zmiany jakie wprowadzil hitler po objęciu władzy w niemczech
3.Wyjaśnij w jaki sposób prześladowano żydów 3 rzeszy
prosze potrzebne mi to na jutro :(

2

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-01T20:02:26+01:00
1. Obiecał niemcom, że będą mieli lepsze życie
2.w tym nie jestem pewna, ale wydaje mi się, że będzie to zwiększenie wojsk
3.Kazali im budować obozy, ponieważ myśleli, że są złymi ludzmi noszącymi w sobie zło, Żydów zabijali dusząc ich w komorach gazowych

xD
31 3 31
2010-02-01T20:08:10+01:00
1HITLER PRZEKONYWAŁ ICH że gdy obejmie władzę zmieni wiele na dobre, żę powiększy państwo.
2 zmodernizował je , przygotowywał i umacniał do wojny.
3 żydzi byli zsyłani do obozów zagłady , byli rozstrzeliwani, często zabierano ich w ciężarówki wywożono poza miasta i rozstrzeliwano,.. ^^ mam nadziję że dobrze. bardziej ciekawią mnie sprawy militarne z 2 wojny światowej
3 5 3