Odpowiedzi

2010-02-01T19:59:35+01:00
2010-02-01T20:00:39+01:00
1. Kto zjadł jego lody
2. Sposób odpytywania przez pana profesora
3. Tajemnica zniknięcia drzwi i skarbu
4. Tajemnica zaginionej setki
6 4 6
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-01T20:00:46+01:00
Adaś rozwiązał następujące zagadki:
a) odkrył sposób odpytywania uczniów przez prof. historii
b) pomógł w rachunkach pieniężnych,
c) odkrył tajemnicę dworu