Odpowiedzi

2010-02-03T16:33:26+01:00
Odezwa:
Drodzy europejczycy pozwólcie nam tak jak innym narodom być wolni, sami chcecie być wolni więc i nam jej nie zabierajcie. Pomóżcie nam jeśli nam pomożecie my nie będziemy wam dłużni. Pokarzcie że macie serca otwarte na inne narody. Proszę was jeszcze raz abyście przemyśleli swoje stanowiska.
Z góry wam dziękujący:
Naród Polski
19 4 19
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-03T20:32:13+01:00
Kochani Moji !!!!

Droga władzo rządząca Austrii , Rosjii i Prus...
Prosze was jako człowiek sprawiedliwy i lojalny - zaprzestańcie plądrowania i rozbierania Rzeczypospolitej !!!
Tam mieszkają ludzie tacy jak my. Ci sami !!! Pomyślcie co przechodzą biedne rodziny w czasie rug pruskich oraz innych okupacyjnych i rozbiorowych czynów.
Nie mam do was żadnej urazy ale prosze o potraktowanie polaków równych sobie i zrozumienie drugiego człowieka , którym w tym przypadku jest polak.

Z wyrazami szacunku ( imie nazwisko )
6 3 6