Odpowiedzi

  • Użytkownik Zadane
2010-02-01T20:01:42+01:00
X+y=29
2x+3y=70

x=29-y
2x+3y=70

x=29-y
2(29-y)+3y=70

x=29-y
58-2y+3y=70

x=29-y
y=12

x=29-12
y=12

x=17
y=12

pokoi dwuoso.= 17, a trzyosob.=12
x=pokoje dwuosobowe
y= pokoje trzyosobowe
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-01T20:04:28+01:00
X=pokoje dwuosobowe
y= pokoje trzyosobowe

x+y=29
2x+3y=70

x=29-y
2x+3y=70

x=29-y
2(29-y)+3y=70

x=29-y
58-2y+3y=70

x=29-y
y=12

x=29-12
y=12

x=17
y=12

pokoi dwuosobowych jest 17, a trzyosobowych 12

2010-02-01T20:07:44+01:00
X+y=29
2x+3y=70*[-3]
-3x-3y=-87
2x+3y=70
-x=-17*[-1]
x=17
2*17+3y=70
34+3y=70
3y=70-34
3y=36:3
y=12
x=17