Hej :)
Jak powinnam postępować by przyczynić się do wypełnienia nakazu misyjnego Chrystusa?? :)


Wiem że to zadanie już to było ale tamci nie sformuowali tego tak jak potrzeba bo tylko podali 2 przykład .... i co dalej? <lol> :)


DAm maxxx a jak bedzie nie tak jak trzeba to daje spam lub zgłaszam :)
a jak czegos nie wiecie to pisać na wiadomosci :D
ale myśle ze wszystko juz jest jasne :**

2

Odpowiedzi

2010-02-01T20:21:07+01:00
Pownnas przede wszysktkim zaufac bezgranicznie Panu Bogu;) szanowac go czcic cala swoja dusza ;) Powinnas jeszcze wpomoc kosciol przez gloszenie nie tyle co slowa Bozego ale czytanie roznych zrodel Chrystusowych takich jak ; pismo swiete . mysle ze w ten sposob wypelnisz nakaz misyjny
2 2 2
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-01T20:39:02+01:00
Powinnaś szczególnie przestrzegać 10 przykazań Bożych tak jak każdy chrześcijanin
powinnaś udzielać się liturgiczne czytać na niedzielnych maszch świętych słowa Boże
uczęszczać nie wiem czy to u was w sql jest np.
Caritas,KSM,
ALBO SZKOLNE KOŁO BIBLIJNE
2 3 2