Odpowiedzi

  • Użytkownik Zadane
2010-02-01T20:07:04+01:00
A+b/6 = 49/ *9
b/5= 53/ *5

a+b=294
b=265

a= 294-265=29 lat:)
3 3 3
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-01T20:07:19+01:00
A - najmłodszy uczestnik
b - suma lat pozostałych uczestników

(a+b)/6=49/*6
b/5=53/*5

a+b=294
b=265

a=294-265=29

Odpowiedź: 29 lat
3 3 3
2010-02-01T20:09:36+01:00
X - wiek najmłodszego uczestnika
y - suma wieku pozostałych pięciu uczestników

Tworzymy układ równań

{(x+y)/6 = 49 |*6
{y/5 = 53 |*5

{x+y = 294
{y = 265

x = 294 - y
x = 294 - 265
x = 29

Najmłodszy uczestnik miał 29 lat.
2 5 2