Odpowiedzi

2010-02-01T20:07:05+01:00
-człowiekowi przyroda jest niezbedna do życia tak, ponieważ gdyby nie przyroda to nie byłoby nas na Ziemi, bo np.: drzewa dawają nam tlen, ludzie jedzą zwierzęta, które żywią się roślinami,

-zwierzętom było by lepiej bez ludzi, ponieważ nie żyły by w strachu, najczęściej żerują nocą, bo w dzień się boją, że my możemy zakończyć ich żywot.
4 3 4
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-01T20:10:24+01:00
- człowiek miałby bardzo trudne życie bez przyrody ponieważ produkty przez nas zjadane to rośliny oraz zwierzęta. Ubrania większości również są wyrabiane z roślin,
-zwierzętom było by lepiej bez ludzi ponieważ ludzie polują na nie. Ale też niektorym bez ludzi było by ciężko zyc ponieważ np psy nie upoluja sobie pokarmu same.
3 2 3