Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-01T20:07:35+01:00
Powołanie do świętości rozumiem jako odgórnie ustalony plan wobec człowieka przez Boga.Czlowiek powołany przez Boga będzie odczuwał potrzebę pomagania innym i służenia Bogu.Człowieka powołanego wybiera Bóg na swojego sługę głoszącego słowo Boże i dającego swym życiem świadectwo miłości Boga do blizniego.Człowiek świety zawsze czyni dobro dla drugiego,nawet kosztem własnego życia,nie odwróci się od Boga.Powołani ludzie są współczesnymi apostołami.
5 4 5
2010-02-01T20:56:19+01:00
Powołanie do świętości rozumiem w taki sposób , że należy starać się czynić dobrze w oczach Bożych a unikać wszelkiego grzechu , zła . Chodzi również o pomaganie innym ludziom np :dzielenie się jedzeniem . Uważam też , że powołanie do świętości to częsta rozmowa z Bogiem , wyrzeczenie się niektórych przyjemności na jego rzecz . Ogólnie mówiąc chodzi o posłuszeństwo wszelkim prawom Bożym .
6 3 6