Odpowiedzi

2010-02-01T20:12:12+01:00
267- CCLXVII
768- DCCLXVIII
2328- MMCCCXXVIII
3767- MMMDCCLXVII
44- XXXXIV
99- IC
465- CCCCLXV
978- DCCCCLXXVIII
3856- MMMDCCCLVI
899- DCCCIC
2944- MMDCCCCXXXXIV
3999- MMMIM
3 1 3
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-01T20:12:35+01:00
267 - CCLXVII
768 - DCCLXVIII
2328 - MMCCCXXVIII
3767 - MMMDCCLXVII
44 - XLIV
99 - IC
465 - CDLXV
978 - CMLXXVIII
3856 - MMMDCCCLVI
899 - DCCCIC
399 - CCCIC
889 - DCCCLXXXIX
2944 - MMCMXLIV
3999 - MMMCMIC
9 4 9