Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-01T20:13:24+01:00
Ludzie rozmyślają o przemijaniu, ponieważ z biegiem czasu dostrzegają minione lata ich życia. Być może zastanawiają się nad swoim całym życiem dostrzegają swoje błedy oraz te cudowne rzeczy, których dokonali lub co ich spotkało na tym świecie.
Człowiek odczuwa lęk przed śmiercią, gdyż nie zna miejsca ani godziny. Nie wie kiedy może to nastąpić.
Człowiek lęka się śmierci również dlatego, że jeżeli ma coś na sumieniu to boi się Sądu Ostatecznego. Człowiek boi się bólu, którego być może doświadczy przy łożu śmierci.
2010-02-01T20:13:49+01:00
2 . Boją się
1 . Starzeją się
2010-02-01T20:15:12+01:00
Człowiek odczuwa lęk przed śmiercią,gdyż boi się ostatniego swojego dnia,kiedy umrze i go już nie będzie na tym świecie.

Ludzie rozmyślają o przemijaniu,gdyż nie zawsze to się udaje w tych naszych słowach.