Oblicz wartosc kazdego wyrazenia.wyniki uporzadkuj od najmniejszego do najwiekszego z odpowiednimi literami.
Y -3-(-12)-(-8)=
O o,7+ (-3/4)-(-4/5)=
A -(-23/40)+(1 5/16) + (-0,05)+ (-6,0125)+(-1 17/20) - (-1,025)=
T 1,2-(-0,6)+(-1,8)-(-0,2)=
T -3 3/4 - (-6/5)-(-2/3)-(-0,25) +(-10)
A 3/5+(-0,3) + (-1,2) =
E -5-(-2,6)+ (-4,95)-(-1,4) + (-3,05)=
R 2,2 - (-0,6)+(-1,8)-(-4)=
F -4,5+(-0,25)- (-0,25) + (-9/2) - (-0,08) + 23/23 =
N 14-(-6,2)+(-7,8)-(+15,3) - (0,1)=
B -[-(-3/4)] + (-1/4)-(-2 3/4)+(-3,5)=
S -6 + (-7,2)-(-1,5)+(-3)-(-0,34)=

Bardzo prosze o rozwiazanie WRAZ z obliczeniami! z groy dziekuje PiLNE!!

2

Odpowiedzi

2010-02-01T21:49:02+01:00
Y= -3+12+8= 17
O= 0,7-0,75+ 0,8= 0,75
A= -5,357
T= 1,2+0,6-1,8+0,2= 0,2
T= -3,75+ 1,2 + 0,66(666)+ 0,25-10= -11,6
A= 0,6 - 0,3-1,2= -0,9
E= -5+ 2,6- 4,95+ 1,4- 3,05= -9
R= 2,2+ 0,6- 1,8+ 4= 5
F= -4,5- 0,25+ 0,25- 4,5+ 0,08+ 1= -7,92
N= 14+ 6,2 -7,8 - 15,3- 0,1= -3
B= -0,75- 0,25+ 2,75- 3,5= -1,75
S= -6 - 7,2+ 1,5 - 3+ 0,34= -14,36

Odp. S T E F A N B A T O R Y
3 3 3
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-01T22:07:35+01:00
-3-(-12)-(-8)= -3 + 12 + 8 = 9 + 8 = 17
o,7+ (-3/4)-(-4/5)=7/10 + (-3/4)+(4/5) = 7/10 - (3/4) + 4/5 = 28/40 - 30/40 + 4/5 = (-2/40) + 4/5 = -2/40 + 16/20 = 14/20 = 4/5
(-23/40)+(1 5/16) + (-0,05)+ (-6,0125)+(-1 17/20) - (-1,025)=
1,2-(-0,6)+(-1,8)-(-0,2)= 0,6 + 1,6 = 2,2
-3 3/4 - (-6/5)-(-2/3)-(-0,25) +(-10) = (-3 ¾ + ⁶/₅) + (²/₃ + 1/4) = (-3¹²/₂₀ + 24/₂₀) + ( 12/12 +3/12) = 3 ³⁶/₂₀ + ¹⁵/₁₂ = 4 16/20 + 15/12= 4 192/240 + 300/240 = 4 ⁴⁹²/₂₄₀ = 6⁹²/₂₄₀ = 6 ²³/₆₀
3/5+(-0,3) + (-1,2) =0,3 - 1,2 = -0,9
-5-(-2,6)+ (-4,95)-(-1,4) + (-3,05)=7,6 - (-4,95) + 1,4 = 7,6 + 4,95 + 1,4 = 13,95
2,2 - (-0,6)+(-1,8)-(-4)= 2,8 + (-2,2) = 2,8 - 2,2 = 0,6
-4,5+(-0,25)- (-0,25) + (-9/2) - (-0,08) + 23/23 =4,25 + 0, 70 + 1,08 = 4,95 + 1,08 = 5, 3
14-(-6,2)+(-7,8)-(+15,3) - (0,1)=20,2 - (-7,3) - 0,1) = 27,5 - 0,1 = 27,4

Hasło; Stefan Batory
-[-(-3/4)] + (-1/4)-(-2 3/4)+(-3,5)= -3/4-1/4+2¾-3,5= -2/4 + 2 15/20 - 6 /20 = -2/4 + 9/20 = -10/20 + 9/20 = 19/20
-6 + (-7,2)-(-1,5)+(-3)-(-0,34)= -13,2 + 4,5 + 0,34 = 17,7 + 0,34 =18,4
1 5 1