Suma długości przekątnych rombu jest równa 60dm. Oblicz pole rombu, więdząc, że jedna przekątna jest połową drugiej.

twoja koleżanka z wrocławia jedzie do krakowa . wyjeżdża o 15;30 na miejscu będzie o 19:13 ile to czasu ?

planujecie wycieczkę która oferta jest najtańsza ofert A - cena 1 osoby 276 zł liczba dni 3 oferta b - cena 1 osoby 261 liczba dni 3 oferta c - 340 dni 4
która jest najtańsza na jeden dzień wycieczki? jak przepuszczasz dlaczego cena jednego dnia wycieczki tamtej firmy jest najtańsza ?
kolega jedzie z poznania do krakowa . Może jecha krótszą trasą przez wrocław i zapłaci 48,12 zł . Może jecha dłuższą przez Wrocław i zapłaci 115 złpociąg z poznania wyjeżdza o 8 : 40 i w krakowie jest o 15:04. Pociąg z Warszawy wyjeżdza o 7:10 i na miejscu jest o 12:54 .
O ile krócej trwa podróż dłuższą trasą ?
Ile kolegę kosztowałoby zaoszdzędzienie 10 min podróży ?

3

Odpowiedzi

2010-02-01T20:18:04+01:00
1.
60dm:3=20dm-jedna przekątna-e
20dm*2=40dm-druga przekątna-f
P=e*f/2
P=20*40/2
P=800/2
P=400dm kwadratowych
2.
3 godziny 43minuty
2010-02-01T20:22:09+01:00
1.
1 przekątna - 40
2 przekątna - 20

20 x 40 = 800
800 / 2 = 400 ( znaczek kwadratu )

odp. Pole rombu wynosui 400dm ( kwadratowych )

2. 15.30 - 16.30 - 17.30 . 18.30 = 3 godz. + ( 30 min. + 13 min. ) = 3 godz. i 43 minuty.
odp. Podróż wynosi : 3 godz. 43 minuty. ;))

3. niewiem :D
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-01T20:29:56+01:00
E*f /2

20*40 /2
20*20
400 dm2

3 godzin 44 min

oferta a 92 zł za dzien
oferta b 85zł za dzien

1. 7 godzin 24 min
2. 5 godzin 44 min

róznica wynosi 1 godzine i 40 min

ostaniego nie wiem