Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-01T20:14:59+01:00
A więc :

- Higiena osobista to rzecz ważna, aby o nią dbać musisz być uważna.
5 3 5
2010-02-01T20:18:20+01:00
-Trzeba zawsze przed posiłkiem i po posiłku umyć ręce i twarz
-po różnych czynnościach należy umyć ręce i twarz
-Codziennie trzeba się umyć pod prysznicem lub w wannie
-Należy używać mydła lub jakieś balsamy
;]
5 3 5
2010-02-01T20:23:52+01:00
Mogłoby się wydawać, że skóra to tylko “pokrowiec” na narządy. Nie ma jednak nic bardziej błędnego niż takie wyobrażenie! Skóra jest największym i jednym z najważniejszych narządów organizmu ludzkiego.
Zdrowa skóra to prawie najważniejszy element.
Ochrona skóry wymaga jednak wypracowania właściwych nawyków. Bardzo ważne jest stosowanie oddzielnej odzieży roboczej, odpowiednich do czynności rękawic ochronnych (rękawice gumowe do substancji płynnych oraz żrących, rękawice drelichowe do prac przy zwierzętach oraz materiałach sypkich). Odzież robocza powinna być regularnie prana. Pod żadnym pozorem nie powinno się odpoczywać, wychodzić na zakupy itd. w tym samym ubraniu, w którym wykonuje się prace w gospodarstwie.Tym można narazić innych na różne choroby skórne.
To sa najważniejsze rady doczycące higieny skóry .


Nie wiem czy coś takiego miało być , ale myśle że jest ok . ; )
licze na naj !
6 3 6