Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-01T20:20:18+01:00
Człowiek jako istota myśląca powinien dążyć do doskonałości. Może obrac do niej różne drogi. Najważniejsze jest, aby nigdy się nie poddał. Po każdym niepowodzeniu człowiek szuka innej drogi do upragnionego celu, aż do skutku.
2010-02-01T20:23:14+01:00
Uważam,że tak,ponieważ jak chcę się znależc właściwą drogę,to pomagają nam w tym nasi najlblizsi ,dlatego też jest to akt człowieczeństwa.

Nie wiem,ale ja to tak zrozumiałam ;>