Odpowiedzi

  • Użytkownik Zadane
2009-10-06T15:41:49+02:00
Nie stawać na miejscach parkingowych przeznaczonych dla inwalidów
Najlepsza Odpowiedź!
2009-10-06T15:47:17+02:00
1.Pomaganie przejść przez ulicę
2.zrobienie zakupów
3.pomaganie w różnych sprawach(opieka)
4.posprzątać mu w domu ponieważ on nie może
5.gdy jest możliwa praca która nie będzie zbyt ciężka i solidna to zaoferować tą pracę (z akcji niepełnosprawni w pracy)