1.Ułatwiają pływanie (3 kratki do litery hasła)
2.Wigilijna ryba (1 kratka do litery hasła)
3.Zamiana cieczy w gaz (2 kratki do litery hasła)
4.Mała ryba słodkowodna (1 kratka do litery hasła)
5.Żeremia to ich domy (1 kratka do litery hasła)
(rozwiazanie krzyżowki ......... to okres składania jaj przez ryby)

pomóżcie to jest zad. dom. na jutro !!!! ;)

2

Odpowiedzi

2010-02-01T20:19:23+01:00
1. błony pławne lub płetwy
2. karp
3. sublimacja
4. leszcz, brzęczyk, okoń, byczek, któraś z tych ale nie wiem czy dobrze :P
5. bobry/bóbr
Roziwiąznaie sama sobie wyciągnij wnioski :d
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-01T20:20:26+01:00
1.płetwy
2.karp
3.parowanie
4.leszcz
5.bóbr