Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-01T20:25:13+01:00
Epifity to organizmy samożywne, rosnące na pniach i gałęziach innych roślin, które niezakorzeniające się w glebie
2010-02-01T20:25:59+01:00
Jest to roślina rosnąca na innej roślinie, ale nie prowadzi pasożytniczego trybu życia. Korzysta z innego gatunku jako podpory, a odżywia się samodzielnie
2010-02-01T20:35:53+01:00
Epifity-porośla,rośliny samożywne ,rosnące na innych roślinach(gł.drzewach).często w lasach tropikalnych,np.storczyki;w Polsce prawie wyłącznie porosty i mchy;wodę czerpią w postaci pary wodnej i z opadów;są przykładem przystosowania do cienistego i wilgotnego środowiska.