Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-01T20:26:36+01:00
2010-02-01T20:26:39+01:00
Bustryk to najwyżej położona,malownicza osada o dużych walorach krajobrazowych i turystycznych, rozrzucona na wzgórzach Pasma Gubałowskiego na wysokości 1012m n.p.m.
Obecnie wieś liczy 140 gospodarstw rolnych ukierunkowanych na hodowlę bydła i owiec. Bustryk posiada największą osadę owiec w Gminie Poronin. Oprócz hodowli, dodatkowym zajęciem dla tutejszej ludności jest chałupnictwo - wyrób rękodzieła ludowego. Istnieje możliwość zakupu rękodzieła bezpośrednio u artysty ludowego.

Proszę bardzo