Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-01T20:32:20+01:00
Kościół to zabytek.
Kraków barokowy
kościół Misjonarzy na Stradomiu
kościół Bernardynów na Stradomiu
kościół św. św. Piotra i Pawła
kościół św. Marcina
kościół św. Mikołaja
kościół Przemienienia Pańskiego (oo. Pijarów)
kościół św. Józefa w Krakowie (ul. Poselska)
Kościół św. Floriana
kościół Karmelitów na Piasku
kościół św. Anny
kościół Zwiastowania NP Marii (oo. Kapucynów)
kościół i klasztor Paulinów (na Skałce)
1 5 1
2010-02-01T20:33:46+01:00
Bazylika Mariacka
Uniwersytet Jagielloński
Sukiennice
Droga Królewska
brama Floriańska


wybierz sobie bo ja nie pamiętam dokładnie czy to tak
1 5 1