Odpowiedzi

2010-02-01T20:32:26+01:00
1. Jedność - zawsze razem, wszystko robią razem
2. Zgoda - brak kłótni i usterek
3. Miłość - najważniejsze w związku
4. Brak zdrady - przysięga małżeńska
5. Małżeństwo, aż do śmierci - do końca, na zawsze razem
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-01T20:33:51+01:00
ZAUFANIE jest ono podstawą związku
MIŁOŚĆ to ona nas jednoczy
SZCZEROŚĆ jest to w przysiędze małżeńskiej, którą należy dotrzymywać
WSPÓLNA MODLITWA wiara w jednego Boga, przekazywanie wiary swojemu potomstwu
BEZINTERESOWNOŚĆ w małzeństwie jest to ważne, że robimy wszystko bezinteresownie, a nie coś za coś.