Odpowiedzi

2010-02-01T20:37:55+01:00
Ogłoszenie.
Poszukujemy odpowiedzialnej osoby do interesującej pracy latarnika. Jeżeli lubisz oglądać zachody słońca, słuchać śpiewu ptaków i jesteś odpowiedzialny to ta praca jest idealna dla ciebie! Szczegóły w biurze konsula Falconbridge. Serdecznie zapraszamy!!!
7 4 7
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-01T20:41:31+01:00
OGŁOSZENIE

Latarnia morska zatrudni pracownika. Latarnik nie musi posiadać kwalifikacji w tym zawodzie jednak wymagany jest dobry wzrok oraz siła. Nasza firma oferuje wyżywienie oraz dobre zarobki. Więcej informacji pod numerem tel. *********.

Prezes Latarni Morskiej
6 3 6