Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
  • Użytkownik Zadane
2009-10-06T15:53:42+02:00
Protisty nazywane są organizmami pionierskimi ponieważ żyją w maksymalnych lub minimalnych temperaturach, gdy jest bardzo sucho lub bardzo mokro, na stromych zboczach, nieutrwalonych wydmach itp.
84 4 84
Śmieszne in Nie źle ty zrobiłeś
2009-10-06T17:00:58+02:00
Samożywne protisty są nazywane organizmami pionierskimi, ponieważ są organizmami przystosowanymi do życia w środowisku zarówno wilgotnym jak i bardzo suchym. Rosnąc na ubogich podłożach (np. skałach) przyczniają się do tworzenia gleby.
86 4 86