Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-01T20:35:47+01:00
Obliczenia :

450 x 0,60 = 270

270 x 0,70 = 189

Odp. Na Leszka głosowało 189 dziewczyn.
13 4 13
2010-02-01T20:37:48+01:00
450* 60%= x
x* 70%=?
450 x 0,60 = 270
270 x 0,70 = 189

Odpowiedź: 189 dziewczyn głosowało na Leszka.
8 3 8
2010-02-01T20:41:45+01:00
U - 450 uczniów
g - 60% głosów na Leszka
d - glos dzieczyn (70%) - ??????
y - liczbo osób głosujących na Leszka
x - liczba dziewczyn glosujących na Leszka

y = u*g (głosy wszystkich to wyliczenie 60% z głosujących ogólem, 60% to tyle ile na niego głosowało))
y = 450*60%
y = 270 <-- tyle osób głosowało na Leszka.

x = y*d (głosy dziewczyn to wyliczenie ze wszystkich głosów na leszka 70% (to ponoc dziewczyny głosujące)
x = 270*70%
x = 189

Odp. Na Leszka głosowało 189 dziewczątk :)

TO MUSI BYC POPRAWNA ODPOWIEDZ :)
7 2 7